Bestuur 2020-2021

Foto_3.jpg
v.l.n.r.: Joubrich Heidstra, Anne Freerkje de Vries, Ylona Stam, Femke Janna van Roeden, Rosa Sijens, Eva Leek

Vijfde bestuur van SV Dices '20 - '21

Ylona Stam - Voorzitter

Femke Janna van Roeden - Vice-voorzitter

Anne de Vries -  Secretaris

Rosa Sijens - Penningmeester

Joubrich Heidstra - Intern coördinator

Eva Leek - Extern coördinator

voorzitter@svdices.nl

vicevoorzitter@svdices.nl

secretaris@svdices.nl

penningmeester@svdices.nl

intern@svdices.nl

extern@svdices.nl

Ik ben Ylona Stam, 21 jaar en een derdejaars logopediestudent. Ik woon nu inmiddels al 3 jaar in Groningen op kamers. Ik kom eigenlijk uit Almelo en mijn ouders wonen hier nog steeds, dus in de weekenden ben ik hier vaak nog te vinden. Ik heb voor de opleiding mijn VWO opleiding afgerond en een jaar aan de Rijksuniversiteit van Groningen gestudeerd.
Naast mijn opleiding logopedie volg ik nog een aantal honoursvakken aan de RUG bij de studie Taalwetenschappen. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om gezellig met vrienden te eten, piano te spelen of te gaan sporten. Vorig jaar was ik penningmeester bij de vereniging en ik zie er naar uit om dit jaar als voorzitter aan slag te gaan. Als voorzitter ondersteun ik de commissaris extern en de penningmeester. Daarnaast onderhoud ik contact met het instituut, leid ik de vergaderingen en ben ik eindverantwoordelijke voor de vereniging. Ik hoop jullie allemaal te zien op één van onze activiteiten dit jaar!

Ik ben Femke Janna van Roeden, 22 jaar, derdejaars logopediestudent en woon op dit moment nog in Gorredijk bij mijn ouders. Over een paar weken niet meer, dan woon in ik samen met mijn vriend in Lippenhuizen. Voor de opleiding voor Logopedie heb ik de mbo opleiding voor microbiologisch analist afgerond en volg ik op dit moment binnen mijn minorruimte de pre-master Taalwetenschappen aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Naast school werk ik bij Vitens als microbiologisch analist in Leeuwarden, fitness ik graag en ben ik altijd wel in voor gezelligheid!
Afgelopen jaar heb ik ook een bestuursjaars bij SV Dices met heel veel plezier inmiddels afgerond als commissaris intern en dit jaar neem ik deze ervaringen mee met mijn nieuwe functie als vicevoorzitter. Als vicevoorzitter ondersteun ik de commissaris intern, de secretaris en de voorzitter, zit ik de algemene leden vergadering voor, vervul ik bijkomende, onverwachte taken en ben ik plaatsvervangend voorzitter.

Ik ben Anne de Vries en ben 19 jaar. Ik zit in het 3e jaar van de opleiding en wilde graag een bestuursjaartje doen. Dit jaar zal ik de rol van secretaris vervullen en daar heb ik nu al heel veel plezier in.
Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor de verslaglegging. Dit betekent dat ik de bestuursvergadering en de ALV notuleer.
Ook zorg ik voor de jaarplanning en houd ik me bezig met de ledenadministratie. Verder ben ik verantwoordelijk voor het onderhouden van de website. Tot slot hou ik me bezig met het beheren van de bestuursmail.
Naast school en het bestuur heb ik ook een actief leven: Door de weeks werk ik bij een bakkerij en speel ik voetbal. Verder doe ik graag leuke dingen met vrienden en wanneer ik een keer echt niks hoef, lees ik graag een boekje, sport ik nog meer of kijk ik een serie.

Hallo! Mijn naam is Rosa Sijens en ik ben 22 jaar. Ik kom uit Zuidlaarderveen, dat is een dorp op de grens van Groningen en Drenthe. Maar ik woon inmiddels al ongeveer 4 jaar in Groningen en ik zit nu in het 2e jaar van de studie Logopedie. In mijn vrije tijd organiseer en onderneem ik graag leuke dingen met de mensen om mij heen. Wat nu helaas toch anders verloopt met de huidige situatie. En ik werk restaurant bij The Blokes op het Poeleplein.
De leden kennen mij misschien al omdat ik vorig jaar in de promo commissie heb gezeten van SV Dices. Ik merkte dat ik het erg leuk vond om actief met de studievereniging bezig te zijn. Daarom heb ik dus ook gesolliciteerd bij het bestuur.
Ik zal dit jaar de rol van penningmeester in vervulling brengen. Ik houd mij dus bezig met alle financiën rondom de vereniging. Zo ben ik verantwoordelijk voor het innen van de contributie en stel ik de begroting op.

Ik ben Joubrich van der Heide, 24 jaar, tweedejaars logopediestudent en woon nu sinds een jaar in Groningen. Dit jaar vervul ik de functie van commissaris Intern binnen het bestuur, ik vind het leuk om iets extra’s te kunnen betekenen voor de opleiding. Voordat ik aan deze opleiding begon heb ik een musicalopleiding afgerond, zingen is ook wat ik het liefste doe en ik ga graag naar het theater. Daarnaast ben ik altijd in voor een feestje! Als commissaris Intern ben ik het contactpersoon tussen het bestuur en de commissies, ik ben verantwoordelijk voor het aansturen van de commissies en houd ook het bestuur op de hoogte van wat er binnen de commissies speelt.

Hi! Ik ben Eva Leek en ben 21 jaar oud. Momenteel zit ik in het 3e jaar van de opleiding Logopedie en vervul daarnaast de functie als commissaris extern bij SV Dices.
Voor deze opleiding heb ik gestudeerd en gewerkt als pedagogisch medewerker. Ik ben spontaan, energiek en graag in contact met anderen.
Door de weeks woon ik in Groningen en ga in weekenden terug naar Callantsoog, daar ben ik vooral te vinden in de bediening bij De Foyer. Verder vind ik het leuk om hard te lopen, spelletjes te spelen of gezellig iets te drinken met vrienden.
Als commissaris extern houd ik mij bezig met het zoeken en onderhouden van alle samenwerkingen vanuit SV Dices. Ik kijk uit naar aankomend bestuursjaar en hoop jullie allemaal snel te zien!