Alumnileden

Docent of oud-student ? Ook jij kan lid worden bij SV Dices! Schrijf je in als alumnilid voor slechts €10,-per jaar.

Ben je docent en lijkt het je leuk om lid te zijn of iets voor de studievereniging te beteken?

Of ben je misschien afgestudeerd en lijkt het je leuk om in contact te blijven met oud-studiegenootjes?

SV Dices biedt alumnileden de kans om lid te worden of te blijven.  Een aantal keren per jaar worden er activiteiten georganiseerd waarin je met oud-leerlingen of docenten kan bijkletsen. Ook bieden wij interessante educatieve evenementen waar je ook als afgestudeerde logopedist van kan genieten.

Naast dat je activiteiten kan volgen, kun je binnen de studievereniging ook zelf activiteiten organiseren. Zo kun je praktijkervaring opdoen en netwerken in het werkveld.

Onze sponsoren