Bestuur 2018-2019

Matisse de Boer - Intern coördinator

Mylène de Poel - Extern coördinator

Bestuursfoto_informeel.jpeg

Van links naar rechts: Matisse de Boer, Marit Hoekstra, Sabrina Jaarsma, Mylène de Poel.

Hoi! Mijn naam is Sabrina Jaarsma en ik ben 22 jaar. Toen ik aan de opleiding Logopedie begon kreeg ik de kans om de vereniging opnieuw op te zetten. Vervolgens ben ik als voorzitter begonnen en dat doe ik nog steeds. Inmiddels vervul ik ook de functie van penningmeester binnen onze vereniging. Bestuurswerk vind ik een mooie aanvulling op het studentenleven en ik krijg er veel voldoening van omdat ik mijzelf zowel persoonlijk als professioneel ontwikkel. Ik moedig iedereen aan om iets actiefs te doen naast je studie. Het is het waard!

Hi! Mijn naam is Marit Hoekstra en ik ben 17 jaar oud. Sinds september 2018 studeer ik Logopedie aan de Hanze Hogeschool in Groningen. Ook mag ik sinds dit schooljaar de rol van secretaris vervullen binnen SV Dices. In deze rol valt veel te groeien en te leren. Naast school en de studievereniging ben ik graag muziek aan het luisteren en maken. Ook doe ik graag leuke dingen met vrienden en familie.

Hallo, ik ben Matisse de Boer, 25 jaar oud, en ik ben de nieuwe  commissaris intern van SV Dices. Ik ben eerstejaars student logopedie. Daarnaast ben ik een groot sportliefhebber, en beoefen ik in mijn vrije tijd graag voetbal, wielrennen en atletiek, en tevens mag ik graag reizen.

Hey! Hier ben ik dan, Mylène de Poel, de commissaris extern van SV Dices. Dit doe ik al 1,5 jaar met veel plezier waarin ik persoonlijk en professioneel onwijs gegroeid ben. Naast het studeren ben ik veel bezig met relaxen (lees netflix), gamen en hou ik ervan om zo veel mogelijk te doen met vrienden.