Veiling

24 mei 2022 17:30 - 18:30
Wiebenga

Lieve leden,

Op dinsdag 24 mei zullen TW!ST en Dices een veiling organiseren voor het goede doel! Het opgehaalde geld zal gedoneerd worden aan de Hersenstichting. Maar voor deze veiling hebben we ook jullie hulp nodig! Heb je nog spullen in je huis liggen die je eigenlijk niet meer gebruikt, maar misschien wel iemand anders blij mee kan maken? Deze spullen kun je doneren, zodat wij ze kunnen veilen voor het goede doel. Daarnaast zullen wij, de AcCie van TW!ST en Dices, ook nog leuke dingen veilen, maar dat is nog een verrassing!

Als je graag iets wilt doneren, dien je voor 13 mei een foto te sturen naar accie@svdices.nl. Houd ook onze social media in de gaten, hier kan je zien wat we o.a. zullen gaan veilen!

De activiteit zal plaatsvinden op dinsdag 24 mei van 17:30 tot 18:30, in het Wiebengacomplex van de Hanze Hogeschool. Je kunt je opgeven via deze link:

Hopelijk zien we jullie daar!

Groetjes,

De AcCie

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien